null
  Loading...

Vanliga Frågor

Vanliga Frågor

På denna sida kan du få svar om vanligt ställda frågor.

 

Leveransfrågor

 

Fråga:
Hur långa brukar leveranstiderna vara?

Svar:
Vi har som mål att leverera produkter inom 1 timme efter att beställningen mottagits.
Beställningar utanför Skövde kan ta längre tid än 1 timme men målet är att komma inom tidsramen.
Vid hektiska tider kan leveranstider variera en aning.

 

Fråga:
Jag skrev in fel leveransaddress, vad gör jag? 

Svar:
Vid sådana misstag kontakta oss på telefon eller Facebook. Ha ditt ordernummer till hands för snabbare och enklare korrigering.

 

Fråga:
Går det att göra en beställning strax efter att ni har stängt?

Svar:
Det är möjligt att lägga en beställning strax efter att vi har stängt, men vi begär då att ni ringer och meddelar oss utifall beställningen sker utanför de preliminära öppettiderna.

 

Fråga:
Varför finns inte min stad eller mitt område med?

Svar:
Om din stad eller zon inte finns med på listan nedan t.ex Götene så väljer man zonen som är närmast, beräknat på avstånd och position. Vid detta exempel blir det Mariestad (Zon 4). Har du någon fråga om detta kan du kontakta oss på 073-541 07 77.

 

Fråga:
Mitt område eller min stad är längre bort än det som står.

Svar:
Om du vill göra en beställning till ett område eller en stad som är längre bort än Zon 4 kan du hänvisa till oss på 073-541 07 77 och göra en specialbeställning.

 

Produktfrågor

 

Fråga:
Kan jag lämna tillbaka en produkt som har en förstörd förpackning?

Svar:
Ja om produkten var deffekt vid leverans och då får du en ny eller pengarna tillbaka för den produkten. 

 

Betalfrågor

 

Fråga:
Jag betalade för lite när jag använde Swish, hur gör jag?

Svar:
Mindre misstag tolereras, då misstag sker kontakta oss på telefon eller Facebook.

 

Fråga:
Jag betalade med Swish men missade att skriva in ordernummret, vad gör jag?

Svar:
Kontakta oss med ditt namn och ordernummer så löser vi det.

 

Frågor kring hemsida

 

Fråga:
Kan man rekommendera produkter som jag vill ha?

Svar:
Vi vill öka vårt lager med produkter så dina önskemål är mer än välkomna. Om tillräckligt många vill ha den produkten kommer vi att lägga till den varan.

 

Fråga:
Jag kan inte fortsätta till kassan, vad gör jag? 

Svar:
Det vanligaste åkomman är att du som kund inte har lagt in varor för minimum gränsen 70 kr. För att komma till kassan måste en beställning vara minst 70 kr

 

Fråga:
Vissa produkter kan jag inte lägga in i min kundvagn, varför?

Svar:
Ibland sker det att attraktiva produkter tar slut och då ber vi om ursäkt för besväret.

 

 

 

 

Nyheter

Nyhetsbrev

Follow us on

Copyright 2020 Nightcall. All Rights Reserved.
Sitemap | Bigcommerce Premium Themes by PSDCenter